Diari de l’Aran – Christchurch

CHRISTCHURCH … (CRAISTCHARCH)

1r dia … Ja només falten 4 dies per tornar la caravana, avui és un dia molt especial perquè avui anem a recollir al tiet a Christchurch. No arribem a Christchurch fins a la tarda, perquè ahir no vam arribar a temps perquè el país és petit però hi ha tantes corves i tantes muntanyes que el camí es fa molt llarg… Ens fa molta il.lusió veure el tiet! perquè vam veure el tiet David fa molt de temps. El camí s’ha fet molt llarg i hem hagut de parar a dinar, hem continuat quan ja estàvem arribant a Christchurch. La Núria i jo estàvem molt emocionades: PER FI VEUREM AL TIET JOAN, VISCA!!
Quan vam arribar al Jucy snooze un hostel de la marca Jucy (una marca de cotxes amb una noia dels 50 que surt a les lletres) vam esperar a que sortís el tiet per fer-li una bona abraçada. Fa molt de temps que esperem el tiet! vam estar amb en Jordi, però el tiet és el tiet!!! Ens va agradar tant que vam anar a un parc molt gran. Hi havien unes cordes i unes rodes immenses i ens ho vam passar molt bé. Vam estar tanta estona jugant que va venir un nen, va començar a jugar amb una pilota vella i se la va oblidar. Vem estar molta estona esperant si tornava i al final la vam agafar per jugar-hi nosaltres una estona, tanta estona que es va fer de nit i com que aquí a Nova Zelanda sempre hi ha un free camping que vem pensar que hi podiem passar la nit. Ens vam instal.lar, vam sopar i vam anar a dormir. Quin dia més llarg!!
2n dia … L’endemà al matí vam jugar a pilota una altra vegada, i després vam anar a fer una excursió que tot el rato baixava, baixava i tornava a baixar. MAI PUJAVA! Després de molta estona de baixar vam veure una pujada que semblava infinita. Ens vam cansar molt i vam quedar xops de suor. Sort que després teniem un “tang” i unes patates preparades. Vam anar amb l’autocaravana fins a Akaroa l’únic lloc on l’havien conquerit els francesos. Era un poble molt tranquil i vam trobar una altra free camping i vem passar la nit allà.
3r dia … Tot el dia vam estar fent curtes caminades anant al parc i anant fins al far i a la tarda vam anar a la platja. La platja estava molt bé, sobretot perquè era tranquila. Vam haver de deixar la caravana fora de la platja perquè deia que no s’hi podia entrar amb cotxe perquè sinó t’enfonsaves a la sorra. Però vam veure unes noies que van entrar molt decidides a la platja, tot anava bé fins que van voler girar per tornar al parquing i ho van fer d’una manera que es van posar a sobre d’una duna i ens van quedar allà; van estar mitja hora intentant sortir i al final van poder sortir … nosaltres ens vam quedar a la platja durant molta estona més, dibuixant a la sorra, banyant-nos a la platja … fins que vam anar a dormir a un altre free camping (totes les nits haviem anat a free campings perquè era el més normal de Nova Zelanda). Vam anar a un llac preciós amb uns cignes negres molt macos. Estava ple de fotògrafs fent fotos al llac i a la posta de sol. Vam haver de estar una bona estona recollint … l’endemà haviem de tornar la caravana després de 36 dies!!!
4rt dia … avui deixem la caravana, OHHHHH!! amb el que hem passat junts!!! 36 dies. GUAUU!!!! segur que Christchurch serà també molt guai, tots els llocs ho són! Hem recollit i hem començat a anar cap a Christchurch. Hem estat molta estona conduint i buscant un lloc per llençar les escombraries. Ho hem buscat per el google maps i ens indica cap a una deixalleria. Nosaltres no estem gaire segurs que allà es poguin llençar coses però al final ens han deixat tirar-ho tot i netejar la caravana. Ja hem arribat a Christchurch. El papa i el tiet han anat a tornar la caravana i nosaltres ens hem començat a instal.lar a la casa nova. La casa nova és molt xula. Hi ha set llits, tres dobles i un de sol.
Ens ha agradat molt estar aquests 4 dies a Christchurch amb el tiet Joan, jugant a futbol i posant el sofà nou la Honsia, la propietària de la casa… i el millor de tot ha estat veure la peli de Moana en anglès al cine!!!. Ens ha agradat molt anar a veure el cinema de Christchurch.
Els 4 dies ens han passat volant, i ja ha arribat l’hora de d’acomiadar-nos amb el Joan.
Ens acomiadem amb el tiet i ara cap a la illa del nord, cap a Auckland !!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *